«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша бiлiм бөлiмi Новокиенка ауылының жалпы орта бiлiм беретiн мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Новокиенка отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области» 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Новокиенка ОМ" КММ "Өзін-өзі тану" пәнінің мұғалімі Халимова Валентина Николаевнаның есебі

07.04.2020

 

Есеп

"Новокиенка ОМ "КММ" Өзін-өзі тану " мұғалімдері»

Халимовой Валентина Николаевна

 

Сыныптардағы Инвариантты оқу жүктемесінің шеңберінде "Өзін-өзі тану" пәнін оқу бағдарламасы аптасына 1 сағатты құрайтын оқу жүктемесінің көлеміне, әр сыныпта оқу жылында барлығы 34 сағатты құрайды. Сабақтар күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес өткізіледі.

Ұлттық білім беру жүйесін дамытудың басым бағыты адамның жеке әлеуетін барынша ашуға бағытталған адамгершілік-рухани білім болып табылады.

Өзін-өзі тану оқу пәні ретінде тұлғаның адамгершілік негіздерін қалыптастыру, оны рухани жетілдіру және өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасауда негізгі рөлді орындауға арналған.

Өз білімін жетілдіру жоспарына сәйкес мен "сабақтарда танымдық белсенділікті арттырудың формалары мен әдістері" атты әдебиеттерді оқыдым.Саяси деңгейді арттыруға қатысты құжаттар зерделенді. Сондай-ақ, Интернет арқылы кәсіби деңгейімді арттырамын. Мен сияқты сайттарға барамын; еdu.kz ,uroki.net , sabak.kz, 45minut.kz , Pedsovet.su және көптеген басқалар.Әр жартыжылдықтың соңында оқушыларға "сынақ"деген баға қойылды. Қою кезінде қатысуымен " бағалау "сынақ" назарға еңбеккке оқушының портфолиосы, онда отражалось оның жобалау-шығармашылық қызметі "пәні бойынша"өзін-өзі Тану.

Пәннің ерекшелігін, оның мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, денсаулық сақтау әлеуетіне ие стандартты емес сабақтардың әртүрлі түрлерін (ойлау сабақтары, дискуссиялар сабақтары, театрландырылған сабақтар, шығармашылық сабақтары, табиғаттағы сабақтар, конкурстар-сабақтар, қиял-сабақтар, концерттер-сабақтар, экскурсиялар-сабақтар, ойындар-сабақтар және т.б.) қолдану көзделеді. Ақпараттық - коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып сабақтар танымдық қызығушылықты табысты жандандыруға, сонымен қатар құрдастарымен оң қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, өмірлік қажетті дағдылар қалыптасады. Инсценировкаларды, дискуссияларды қолдану арқылы сабақтар ептілікті, жылдамдықты, қимылдарды орындаудың дәлдігін және тепе-теңдікті сақтау қабілетін дамытуға көмектеседі, сонымен қатар мидың тиісті орталықтарының дамуы қатар жүреді.

Шығармашылық үй тапсырмалары арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытады, сонымен қатар танымдық қызығушылықты ынталандырады және оқу процесіне ынталандыруды арттырады.

Мен сабақта қолданамын:

Сыни ойлау элементтері:

"Топтық пікірталас»

"Эссе»

"Негізгі терминдер»

"Шатасқан логикалық тізбектер»

"6 қалпақ әдісі»

"Өзара жауап алу»

Оқушылардың өзіндік жұмысы: баяндамалар, хабарламалар, шығарма-эссе, презентациялар.

 

 

Просмотров: 298


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Классный час "Мы за здоровый образ жизни"

Текст